מאת: ק. פון פורסם ביום: 3 בדצמבר, 2012
לאן נושבות הרוחות בעולם הקופונים?הרבה שינויים התרחשו במהלך מהפכת הקופונים שנפלה על ישראל. אתרים גדולים וחזקים כמו יממה ודילהיום שהיינו בטוחים שיישארו איתנו לתמיד נבלעו ע"י דגים גדולים כמו באליגם וביי2. הצפי של כולם להצטמצמות גדולה של השוק דומה לצפי של קריסה במחירי הנדל"ן. כרגע זה לא קורה. נכון שנסגרו לא מעט אתרים אבל אין ספק שהשוק יציב והמודל הזה פשוט עובד. עם ישראל והעולם כולו אוהב את צורת הרכישה הזאת והכניסה למסעדה עם קופון כבר אינה בושה כי אם גאווה.
גם התחומים בהם אתרים כמו באליגם,ביי2 וביג דיל התרחבו ואם פעם היינו מקבלים בעיקר הצעות לרכישה של קופון למסעדה או ספא היום כל אחד מהאתרים הללו נהפך למיני קניון ואפשר לרכוש בו מוצרים לילדים,לבית,לבילויים ועוד.
השאלה הגדולה היא לאן יתפתחו השחקנים הגדולים בשוק. האם הם יחברו לגופי אינטרנט גדולים ויהפכו לאתר קניות באינטרנט בדומה לוואלה שופס?האם ההגמוניה של וואלה שופס בשוק הקניות באינטרנט תיפגע ונראה אתרים כמו באליגם מחפשים שיתופי פעולה עם גופים כמו הדקה ה90 ומנסים להפר את ההגמוניה הזאת?ומה יעשו גרופון עם הכח האדיר שעומד מאחוריהם והכח האדיר שצברו בשוק הקופונים?האם כל הגוף הזה ינוע לכיוון אחד או כל שלוחה בכל מדינה תתפתח בכיוון שלה. אין ספק ששוק הקופונים מעניין גם ברמה המקומית וגם ברמה העולמית ואנחנו נהיה כאן כדי לעקוב.
Facebook Twitter Linkedin Digg

תגובה אחת ל “לאן נושבות הרוחות בעולם הקופונים?”

  1. מאת יד שניה:

    קופונים זה המילה האחרונה אחלה של המצאה , יותר טוב מלקנות יד שניה