מאת: ק. פון פורסם ביום: 18 בפברואר, 2012
עולם הקופונים עבר לאחרונה כמה דרמות שמיקדו את תשומת הלב התקשורתית אליו. ההאקר הסעודי שהפחיד קצת את קהל הגולשים הישראלי עורר סערה קטנה בביצה שלנו במיוחד שפרטי הרוכשים של שני אתרי קנייה חברתית נחשפו. כמו כן, אתר "כןזהזול" הופיע בתקשורת בהקשרים לא נעימים אבל קשה שלא לראות איך השוק לאט לאט מתייצב לו ונהפך לשוק יציב עם גופים רציניים שנותנים שירות טוב ואיכותי וצוברים נסיון עם כל יום שעובר.
קשה שלא להתרשם מההצעות שהאתרים הגדולים, ביי2, באליגם, גרופון, וואלה שופס והאחרים מביאים לקהל שוחרי הקופונים וגם אתרים כמו בסטורס,יומיומי, סקופון ואחרים מצליחים להבליח עם מבצעים שמצליחים לכולנו לרכוש מידי פעם מוצרים שעוזרים לנו להתמודד עם יוקר המחיה הבלתי נסבל הקיים בארץ.
ואני דווקא חושב שכל הנושא הזה של קנייה חברתית מאוד עודד את המחאה והצליח להבהיר לכולנו עד כמה המחירים שאנחנו משלמים על דברים מסויימים מופקעים. הרי גילינו פתאום שהמון מסעדות ישמחו לארח אותנו ב50 אחוז הנחה, והמון מעדניות ישמחו לתת לנו מוצרים בהנחה של 50 אחוז וזה פקח לנו את העיניים עד כמה עושקים פה את הצרכן הסופי ועד כמה המחירים יכולים לרדת ועדיין לפרנס את היצרנים בכבוד.
אם אפשר להגיד משהו בביטחון לאחר הפריצה של כל אתרי הקנייה החברתית האלו לעולם שצורת הרכישה הזאת היא תקפה והוכחה כעובדת והיא עתידה להישאר איתנו לזמן רב.
Facebook Twitter Linkedin Digg

תגיות: , ,

הוסף תגובה !

ניתן להשתמש בתגיות הבאות: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>